Ägg & bacon

2008-04-20

Lyssnar på: Zero 7 - SImple things
Hittar på: Sitter på soffan med ost popcorn och Cookie
Funderar på: Vad som måste göras...

Det har varit en bra helg. Det har det...

Fredag
- Sista dagen på jobbet som tidningsutdelare. Xtra får klara sig med boxarna.
- Erika var snäll och hämtade ut min studentmössa, den är lol - bokstavligt talat. Det står LOL med glittrande bokstäver där bak.
- På kvällen hade vi en trevlig middag med min morbror Björn som var på besök från staterna. Alltid lika trevligt. Hans nyare äventyr bestod av lunch med John Malkovich och lanserandet av ett nytt märke som gör sjukt söta blusar med tryck från 1920-40 talet. (Musiken till den presentationen bad han Radiohead att göra åt honom). Han slutar inte chockera mig med hans nya påfund, och det gillar jag.
- Tråkigt nog missade jag en myskväll i Kattarp.

Lördag
- Det var sol och mys i Hbg. Jag och Fanny satte oss i böga parken med lite öl, chips och cigg. Ytterst mys. Fler som droppade in på besök var Rebecca, Abel, Chrille, Gustav, Fille och Arvid.
- Kvällen bestod av mer Cherry Coke och Guitar Hero 3. Samt några snuttar av Flight of the Conchordes.

Söndag
- Började dagen med en god måltid av vändstekta ägg och bacon. Nu återstår det att se hur dagen fortsätter...

BILDER FRÅN HELGEN
(klicka för större bild)


Make your mark!
Postat av: Ruth

skitbra helg! luv u

2008-04-20 @ 18:41:26

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0