CatPower FTW

2008-04-21

Lyssnar på:
image25
Chan Marshall aka Cat Power


Så sjukt tråkig, jag vet. Men jag kan inte släppa denna kvinnas röst. Hon är inte bara bland de snyggaste man sett, även grymt talangfull. Jag är lame... men halvt kär i denna artist också.

Eftersom jag mest bara mår skit med ont i halsen och ångest över skola finns det inget bättre att göra än att sitta i soffan och lyssna på Breathless, skriven av Nick Cave och sång Cat Power. Imorgon ska jag vad vara med i en debatt om Public Service. Vad tycker man egentligen om det? Själv måste jag vara Socialliberal imorgon, vilket inte är så svårt eftersom de står både för och emot. Det är bara att låta dem andra göra jobbet, jag slänger in en bra kommentar då och då så kanske man får ett mvg iaf. Nu ska jag läsa lite bok som man säger...

Hey Aretha, sing one for Me..!
image27image26

Make your mark!
Postat av: Ruth

hon har verkligen tagit sig i kragen när det gäller kläder. thats goooud. hon är ju snygg!

2008-04-23 @ 16:38:38

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0