Save it for your blog


Lyssnar på: Köksfläktens ljuva brus
Tittar på: Datorskärmen.. daah
Hittar på: Ord, tex: chracker


Good evening infidels!

Jag har nu alltså upptagit min bloggande sidan för eran njutnings skull. Och för att ni bitchar om det. Dom ända som läser min blogg är ändå personer som jag känner, varför denna starka dragning till att läsa ngt jag skriver? Men whatev, palla va djup jag är ju faktiskt rätt ytlig egentligen.

Saker om mig som en bloggläsare kanske hade velat läsa:
- Jag har haft mycket att göra på sista tiden.
- Jag har fått nytt jobb.
- Jag har fult hår för tillfället.
- Dagens outfit är ett par byxor och ett linne.

Saker om mig som jag väljer att hellre berätta i kortfattade punktformer:
- Jag har varit snorig på sista tiden.
- Jag har fått en ny lysande väst.
- Jag har tvättat håret idag (kunde steka potatis med mängden fett i mitt hår).
- Jag har hittat bal och student klänningar som är så jävla mkt snyggare än era!
- Och här nedan visas en lamt photoshopad bild på mig som egentligen är riktigt ful.

Btw Frida, Jag såg Fido häromdagen - SÅ JÄVLA BRA!

image14


Make your mark!
Postat av: Erika, din bästa

Fan vad jag gillar att läsa din blogg. Känns för fan som man sitter i samma rum som dig och du snackar. Du skriver fantastiskt bra. Gillaré.

2008-04-08 @ 20:54:56
Postat av: Frizz

Kul att du uppdaterat och kul att du gillade Fido. Vi ses imorgon min älskade.

2008-04-09 @ 01:11:39
URL: http://Zombina.blogg.se
Postat av: J-Blazzt

Fido är typ... fan vad bra den är. Kul att se att du lever. Btw, det är ju inte direkt en liten varningslampa på att tala om "dagens outfit"... :)

2008-04-09 @ 10:22:23

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0