Lite sommar med en nypa Öl


Lyssnar på: Vorpal främst <3
Hittar på: Daoda saoker
Sitter på: Min säng som verkligen behöver bäddas …


Den senaste tiden har bestått främst av Abel, Fanny och Öl. Inget mig emot eftersom jag älskar alla tre!

Igår firade vi Fridas födelsedag med mer öl, milkshake, regn och massa annat ultra-spännande. Jag hoppas alla anser att det blev en lyckad kväll - eftersom jag anser det. Gårdagen och dagarna innan dess verkar ha tagit sin kraft på mig - hela dagen har jag varit så sjukt trött. Men jag är lycklig ändå för jag läste Fannys blogg inlägg om mig - Jag älskar dig med! :*

För övrigt är det dax för en count down: 4 dagar kvar...

Och BTW - Jag fyller år den 13 Juli.




Make your mark!

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0