Ekeby och Iran <3

Lyssnar på: Tangentbords knatter
Tittar på: Datorskärmen
Tänker: Detta är verkligen tråkigt

Sitter i skolan nu, kom hit kl 8 för jag förväntade mig en franska lektion. Men NÄNÄ, ingen franska denna morgon och jag som sovit ca 4 timmar. Satte mig i kafeterian och lekte sudoku med mig själv, käka banan och drack mer. Om en halvtimme ska jag ha prov i Filosofi A, jag är 0.0% förberedd. *hoppas jag får mvg*

Nu ska jag ut och röka med de coola blattarna och ekeby-rejvarna! Jag hoppas lite för min egen skull att Kim är där också... Iaf - uppdatering senare idag, detta var bara för att fördriva tiden! Mer svordomar i nästa inlägg, oki?

Puss puss, CIAO!
*hippa emma*


Sug på denna sålänge. En gammal bild men den e fan cool.
image7

Make your mark!

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0