Flippin Ass balls

Lyssnar på: Dubbel trubbel - Oj Oj Oj
Tittar på: Mina möss
Hatar: Projektarbete

Jag suger flippin ass balls och kan lika gärna skriva iG på ett papper och kalla det mitt projektarbete.

Jag antar att ni redan förstått vad detta inlägg handlar om - mitt geniala projektarbete. Det hade varit genialt, om jag bara hade gjort det. Bara för att ni ska greppa min ilska (som egentligen bara är vänd mot mig själv) kan jag ju säga att deadline är om 1 vecka, torsdagen den 20 mars. Böckerna jag lånade för att komma igång, som jag lånade ca 4 månader sedan, är nu helt försvunna. Jag hittar dom inte någonstans, var e dom?!  Letat i vart enda rum i huset och dom har ju uppenbarligen inte hittats. Någon som har tips på hur man kan fixa detta? Hur ska jag kunna göra ett projektarbete på 1 vecka? Tips är väldigt välkomna!

Whaaaaaaaaaaaat....!
image9


Make your mark!
Postat av: Jonas

Jag skrev mitt projektarbete på två dagar. Det var inte så svårt, bara man är typ, intensiv och klarar av att vara uppe länge. Sen så hade jag nog bara tre böcker som jag hittade information i. Det handlar om att kunna säga mycket om lite liksom. Sen så måste du fejka ihop en såndäringa loggbok, men det är ju inte svårt. Det gick väldigt bra för mitt projektarbete, men det kan ju bero på att jag gick NV, där de inte har så höga krav på snygga fotnoter och liknande trams. /|_4z0r-Lippz J-Trouble

2008-03-12 @ 17:37:29

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0