Franz fakkin Kafka

Lyssnar på: Daft Punk - Hader Better Faster Stronger (Neptunes Remix)
Läser: Ja va fan tror ni.. Kafka.
Dricker: Coca Cola with Cherry Flavor

Har precis gått upp ur badet och är nu varm som ett nyrostat bröd. I badet läste jag och målade mina naglar gröna. Nu har jag bara ord som "ty" och "åtalad" i huvudet -__- Kafka är inte direkt någon upplyftande läsning, men boken är faktiskt bra. Hatar dock alla kultur nördar i min klass som tror dom kan någonting om omvärlden och uppskattar Kafka bara för att. Vad det verkar som kan de bara sånt som skrivs om man googlar på "kultur". Ni har ingen aning om hur människor och kultur utvecklas idag - läs inte om det utan upplev kultur! Spela Nintendo Wii eller wow eller något annat som kan visa att ni lever i nutidens kultur. Eller nä, gör inte det. Jag är glada att ni är som ni är, ni får mig att må bättre med mig själv. <3 och föressten era kläder är fula också. *hihi*

Ja - fan vad jag spårade ut, sorry about that. Är uttråkad på läsandet men måste återgå nu.
Talk to ya'll cunts later!
Bu Bye.

image8

Make your mark!
Postat av: Frida

Ja, fakking spela Nintendo och håll käften om alla dammiga böcker. Horor.

2008-03-11 @ 21:39:52
URL: http://Zombina.blogg.se
Postat av: Ruth

älskar inlägget s** k** sp3b

2008-03-12 @ 16:22:00
URL: http://magicmirror.blogg.se
Postat av: Pehpsii

Wow är jääävligt kultur (= Och jag är jävligt kulturell

2008-03-14 @ 11:36:22
URL: http://pehpsii.blogspot.com

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0