I'm a New Soul

Lyssnar på: Yael Naim - New Soul - Klick it! eller kolla på videon -> *LINK*
Dricker: Kaffe á la Emma
Tittar på: Parken
Röker: Cigaretter

Okej, jag är alltså hemma. Sitter ute på verandan, lyssnar på New Soul av Yael Naim på repeat, röker och dricker kaffe. Åh! Vänta! ... Brevbäraren kom! Jag flängde upp huvan och sprang ut til brevlådan och JA! Resident Evil: The Umbrelle Chronicles har nu kommit till min ägo! Nu är iaf helgen säkrad, feel free to join my journey into a world of zombie shooting! Frida - jag vet att du vill.

För övrigt ska jag på introduktion för mitt nya jobb som brevsorterare om en och en halv timme. *YaY* Ett väldigt stimulerande jobb som jag ser framemot. Jag stödjer iaf City Mail som ger Posten lite konkurrens i värld fylld av monopol.

Lägg nu märke till min snygga övergång....

MONOPOLY på datan är beroende framkallande och får alltid att försvinna som sand i ett timglas, and so are the days of our lives.

Den vackra och duktiga fransk-isrealiska Yael Naim.

image4

Make your mark!
Postat av: rebecca-fine-ass

väntat på uppdatering som fan. och övergången är ju extremt proffsig!

2008-03-07 @ 13:45:14
Postat av: Frizzelou

Haha, lätt suen.

2008-03-07 @ 15:34:48
URL: http://Zombina.blogg.se
Postat av: mr cool

praktexempel på övergång, sjuuuuk övergång.

2008-03-09 @ 23:21:03

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0