Lazer Cookie

State the obvious: Ett relatativt kort inlägg

Igår hade jag en väldigt trevlig middag med Rebecca på Vinyl Baren. Efter att hon hade gått fortsatte trevligheterna med bla Frida och Jonas. Takk för en sjukt trevlig kväll och bakfylla!

Idag är jag alltså bakis och har haft huvudvärk HELA dagen.
-__-

Annars har jag myst med Abel idag. Vi har ätit och sen sovit. Han sover fortfarande, så jävla söt.
Det är nog right about time för mig att ta en dusch nu, lite panodil och rulla upp håret i papiljotterna.

Stay classy San Diego!
This is Ron Burgundy

BTW - hade sjukt kul med Cookie, Laserpekare och Abel.
Kortfattat: Abel sover - Jag lyser på honom - Cookie jagar röd prick.
*hihi*

Bara för jag hade en bra dag igår...
image10

Make your mark!
Postat av: Ruth

This is Tits Magee

2008-03-13 @ 21:31:12
URL: http://magicmirror.blogg.se
Postat av: Soulmate Frizz

Jag älskar dig och hoppas att du mår bra, tolkar in det sista då. Hör av dig, för då är jag här! ^^

2008-03-13 @ 22:38:32

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0