Abel play and I blog


Lyssnar på: En brummande tv-motor
Tittar på: Abel som spelar Grand Turismo 4
Sitter på: Soffan på 3;de våningen


Hej kära blogg,

Idag har jag och abel sovit lagom länge, ätit frukost och tittat lite på Weeds. Vi har även spelat Guitarr Hero och nu spelar abel Grand Turismo och jag uppdaterar min blogg.

Igår träffade jag Frida vilket var väldigt trevligt om jag så får tillägga.

Idag ska kanske färga håret, baka bullar och kolla mer weeds. Men kanske så gör jag inget utav det heller! We shall see.

Fett, jaja men ha det gött då. PEACE!

Make your mark!
Postat av: Frida

Du är fantastisk. Älskar att leka med dig. :) Måste plugga imorgon också! Men om du är sysslolös får du gärna komma förbi bibblan imorgon efter två och säga "hAjJe" med din söta stämma.

2008-11-12 @ 23:06:45
Postat av: Frida

Du är fantastisk. Älskar att leka med dig. :) Måste plugga imorgon också! Men om du är sysslolös får du gärna komma förbi bibblan imorgon efter två och säga "hAjJe" med din söta stämma.

2008-11-12 @ 23:07:03
Postat av: Frida

Du är fantastisk. Älskar att leka med dig. :) Måste plugga imorgon också! Men om du är sysslolös får du gärna komma förbi bibblan imorgon efter två och säga "hAjJe" med din söta stämma.

2008-11-12 @ 23:09:06
Postat av: Anonym

I love u. Imorgon måste jag plugga, så är du sysslolös efter två är det bara att komma förbi bibblan vetja! Puss älskling.

2008-11-12 @ 23:10:29

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0