In Tha G-leaf


Yo Bloggreaders!

Nu sitter jag i awesome G-leaf(Glumslöv) och Abel pysslar med sin gamla dator, jag tar tillfället i akt och bloggar! Nu blir ni väl nöjda ffs?

Det som inte alla kanske vet är att JAG HAR FÅTT JOBB! *rawr nintendo 64 and that jazz* Jobbar på CityMail i Ramlösa. Ingen fast anställning och inget direkt roligt jobb men lite cash kan man skrapa ihop om man är duktig. Idag stod jag upp i 5 timmar sträck och hade fullt upp. Eftersom jag är van att behöva stå upp max 1 timme så tar det en del på mig. Jag är ingen direkt athlet som jag vill kalla det. Men om jag blir brevbärare en dag så ska ni fan få se på en ordentligt anfådd Emma! Det Ni.

Imorgon har jag Engelska prov. Kommer formodligen gå precis lika bra/dåligt som förra, men vi kan ju alltid hoppas på bättre resultat - jag vet att jag gör.

Ikväll ska vi kolla Weeds för det är så myz. Hade kunnat göra en dikt om det, men jag pallar inte. För att mina fingrar pallar inte trycket på tangenterna längre (har ju jobbat så "jävla mkt") ^_^

Hoppas ni har haft en bra dag - rent generellt har jag haft det! Puss ;*

- Emma -


Make your mark!
Postat av: Frida

Du är duktig du, min working class hero!

2008-11-20 @ 11:28:16

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0