Long time No blog



Lyssnar på: Miss Kittin - Grace      *click to listen* →
Tittar på: Seg nedladdning
Hittar på: Datoriserar

Sitter på: Sängen



Ja, då var det längesen man bloggade. Väldigt längesen.... Men nu är jag tillbaka igen!

Jah, idag har jag inte gjort så mkt. Var i glumslöv igår och jag, abel och hans mamma spelade monopol. Det var jättemysigt även om jag förlorade fett och abel vann. Sen spelade jag och abel Yatzy (som abel också vann) och sen alfapet, men vi palla inte spela klart det. Efter vår spelkväll kollade vi på Heroes, mkt mys men jag somnade ganska snabbt tyvärr.

Nu är jag iaf hemma och har varit ute med Cookie. Hon skrämde livet ur en parkarbetare. Ganska kul. Han blev skiträdd för henne för han hade hörselskydd på sig och såg inte att vi kom gående förrän Cookie stog precis framför honom.  *L0lz0rs*

För övrigt hade jag en sjukt rolig helg! Synd att inte du kunde komma Frida, det var riktigt roligt. Började med förfest laddat med ca 15 killar och Jag, massa öl, tekken 5, UFC, elstötar, musik, alfaromeo vin, holloween godis och sedan drog vi ut. Det första jag gjorde när jag kom till Tivoli var att beställa ett glas mjölk av Tove. *YaY*

BTW, Jonas - Blogginlägget om robotar is soon to come!

Avslutar inlägget med ett filmtips, bästa stonerfilmen gjord:
PINEAPPLE EXPRESS
- Put this in your pipe and somke it.

*click for trailer*



Make your mark!
Postat av: Frida

Det lät onekligen som en fantastisk förfest. Ring mig imorrn vid tio! Har inte jättemycket tid, ska dra till Lund därefter, så rise and shine with the cock Emma! (cock=tupp) (eller vad för cock du än föredrar)

Love u!

2008-11-06 @ 17:09:07
Postat av: Emma

vilken fin bakgrund du har på din blogg!

2008-11-09 @ 20:21:13
URL: http://ohglory.blogg.se/

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0