Sick sick sick...


Detta suger. Har varit sjuk sen i måndags. Har inte kunnat plugga alls.. blir inget prov imorgon. Arh, hatar att flytta fram på saker! Har redan massa att göra.. :(  Men men.. med tiden löser det sig!

Eftersom jag inte har kunnat plugga så har jag sysselsatt mig med virkning. Som faktiskt är väldigt givande, billiga julklappar skapas och sjuk-tid dödas. Yay..

Vad har ni gjort denna veckan?  Än så länge... ?


Make your mark!
Postat av: Anonym

Sött att du virkar! Du får visa. Saknar dig, vi måste ses när du blir frisk! Skickade för övrigt ett sms precis till dig.



I veckan har jag pluggat och sett film. Det känns som att det är allt, hehe.



Åh, krya nu på dig!

2008-11-26 @ 21:47:46
Postat av: Ruth

jag har saknat dig förstås! vill julshoppa med dig snart. annars har vi klätt gran, skaffat ny mobil, firat månader, gått på nya lagerhaus och just nu pssar jag manges föräldrars hund ronja som bara ylar -_-

2008-11-27 @ 18:14:32
URL: http://magicmirror.blogg.se/

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0