What is blogging?


Lyssnar på: din mamma
Tittar på: din mamma
Hittar på: din mamma
Sitter på: din mamma


Jag vet - skit tråkigt. Men men... Här kommer inlägget som kompensation!

Idag har jag varit i skolan - YAY. Vi pratade massa skit på Engelskan. Det går en jätte söt tjej från Brasilien i min klass, hon är typ 27 år och gravid (har redan ett barn). Tydligen bor hon här i Ramlösa också. Men hon är iaf hur söt som helst, påminner som fan om audrey tautou. Och hon höll med mig när jag hade mitt pro-smoking tal. Fint.

Efter skolan träffa jag Frida snabbt för att sedan träffa Fanny. Det var trevligt! Jag och Fanny åkte hem till mig och käka lussebullar som jag och Abel bakade igår - SÅ SJUKT GOTT. Annars har jag inte gjort ngt vettigt idag förutom att spela lite guitar hero, börjar så smått på hard igen. *wohu*

Och BTW.. Jag är på väg att bli blond igen, men för tillfället matchar jag min tapet, vilket är rätt status det med:



Nu väntar jag på att Abel ska ta sig hit så småningom och så ska vi väl hitta på ngt mys.
Fred ut homez.

Make your mark!
Postat av: J

Kolla hennes rumpa. Tydligen är de ofta fake! :o

2008-11-13 @ 21:02:50
Postat av: Milli

Hej gumman! Kul att se dig sist :-D Whuhu! Hoppas allt är bra krama

2009-01-11 @ 14:42:06
URL: http://milliandersson.blogspot.com

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0