Karpen

HEJ

Idag har jag hunnit vara i skolan, äta lunch & dricka kaffe i stan, varit ute med Cookie och skriva ett blogg inlägg!
Trevligt att träffa Fanny och Mange idag, det var längesen!
Nu tänkte jag plugga lite innan jag åker in i stan igen och träffar Abel och gänget <3

Här kan ni se min karp jag ritade på väggen. Det var svårt att rita den stor, orginal skissen på papper blev bättre!




Make your mark!
Postat av: Ruth

love the carp! och det var sjukt nice att träffa er i stan, random men nice. love you offff all my heart!

2008-10-06 @ 16:08:35
URL: http://magicmirror.blogg.se/
Postat av: Frizz

c o o l k a r p

2008-10-07 @ 16:39:58
Postat av: J

Mycket fin. Men när ska du skriva om da robots??? (Karpen var alltså riktigt cool!)

2008-10-09 @ 17:37:01
Postat av: Frida

Hej Emma! Jag fick ditt sms igår! Har inga pengar, så jag kunde inte svara! Jag slutar kvart i tio imorgonbitti, har du lust att ses en timme efter det? Jag saknar dig!

2008-11-06 @ 15:16:08

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0