U WiSH! part 2 - Jag ?

Fridas och någon anonyms(Jonas?) önskemål ska jag skriva ett inlägg om Mig. Lolz0rs.

JAG - EMMA A.K.A SHARPEND

Bakgrundsfakta
Född den 13 Juli, 1989, i Amherst en del av Buffalo, NY.  Flyttade till Sverige 1992 och har bott i Ramlösa sedan dess. Mamman heter Cissi och Pappan Lars. Brodern som har samma föräldrar heter Erik (känd som Ekke), de andra syskonen som bara har gemensam pappa heter Johan och Anna. Bra att veta är också att jag är moster till Annas son Oskar. (Senast igår bråkade jag och Oskar som är två år om en bit tårta, han skrek "DE E MIN BIT!!!" när jag tog en tugga, men det var för fan MIN bit.)

Vem är JAG?
Nu är jag Emma och använder Sharpend som mitt ökända internet alias/artistnamn. Jag bor som sagt än i Ramlösa med mamman och pappan. Jag har en liten vovve som heter Cookie och är cp, sedan har jag två möss - en ljus som heter Luke och en svart som heter Annakin. *zuperzöta* Något annat som är zuperzött är min pojkvän Abel som jag har varit tillsammans med i ett år nu! <3 Vi umgås varje dag och är bäst.

Vad är JAG?
Fotograf och ball skulle jag väl själv vilja påstå. Jag tycker om att leka med kameran, datorn, kompisarna och Abel. Jag tycker också om att åka snowboard, tråkigt nog kan man inte åka alltid. Jag tycker också om att ändra mitt hår - färgmässigt.

Jag pallar inte skriva på detta inlägg mer för tillfället. Nöjd frida? -__-  höhö. Fred.

Make your mark!
Postat av: Ruth

ungjäveln ska veta sin plats -_-

2008-09-23 @ 16:13:32
URL: http://magicmirror.blogg.se/
Postat av: Fridaa

Försök inte spela som att du inte tyckte om att skriva om dig själv! Men ja, jag är nöjd. ^^

2008-09-24 @ 17:46:49

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0