U WiSH! part 3 - Fannikatten

Fannys egen begäran ska jag skriva ett inlägg om henne! ^_^

FANNIKA

How I met The Cat
Jag träffade Fanny för första gången när jag började ettan på Olympiaskolan. Det var en bit in i terminen och jag kände ingen annan än Erika så jag höll mig helt enkelt till henne. Men efter några månader och våren började göra sin kraft på jorden fann även jag och Fanny varandra. (Bra att veta - Frida var också med i denna eran, men nu ska det handla om Fanny.)

Vem är Fanny?
Fanny är en fin flicka med många namn - Fanny, Fannika, Fannikatten, Katten, Ruth, Lesley och magisk spegel. Hon är ca 170 cm för tillfället rödhårig och supersnygg. Hon bor i Helsingborg och hon tycker om thé. Hennes favorit smak är Viol och hon gillar nagellack utan glitter/glimmer. Fanny har dessutom ett agg mot barn, trender och en del människor i Hbg. På den punkten är vi rätt lika.

Vill du veta mer om Fanny?
Besök isf hennes blogg: MagicMirror

Fanny



Make your mark!
Postat av: Ruth

hahaha så fint! skitbra beskrivning :) tack! pusss

2008-09-26 @ 15:37:24
URL: http://magicmirror.blogg.se/

Free your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0